Tuesday, October 23, 2012

Blankkkk

Assalamualaikum..

sbnrnyer ak xtaw nk tulis apa. tp tiba2  terjengah plak kt blog nie. Bila dh bukak haruslah mencoretkan sesuatu disini. yelah bkn sng ak nk bersiar2 disini. Sepurnama skali pn lom tentu lg. Sgt kesian kt blog aku nie. slalu tidak dihiraukan.. kehkeh.. apa aku merepek nie?? ak pn xtaw.. tp ad aku kisah??? huhuhu

Ok la berbalik kpd tajuk asal yg aku nk tulis k. aku sbnrnyer xd pn cerita menarik nk dikogsi di sini. Ak xtaw pn ad ke x org yg bc blog aku nie. tp tu smua aku xkisah sbb bg aku aku tulis blog juz nk luahkan tntg apa yg aku rs n tngtg kehidupan aku. so biarlah aku je yg taw. kalo nk simpan byk2 dlm memori aku pn takut lupa. dulu tulis diari bagai tp skg dh canggih sikit tulis blog je.. hehe.

ak juz nk ckp yg penyakit lm aku tu dtg blk.. Ya Allah bila terkena tu rs nk terbalik dunia nie. yelah aku ingt dh ok dh. sbb ak dh xsggup nk tanggung lg. tp tula sape kt nk mengidakkan suratan takdir kn? nk xnk aku kena hadap gak bnd nie. sakit die hanya Allah yg taw..
ms aku taip nie pn aku msh rs sakitnya. tp aku try lawan. xnk terlalu fikir bnd tu. slg aku mampu lawan aku lawan. tp kdg aku xmampu nk lwan. sbb bdn au mmg sgt lemah.

aku rahsia sakit aku nie dr pengtetahuan mak aku. yg taw abg & ayah aku je. aku xnk mak risau. sbb aku taw mak aku xleh risau lebih. nnt dia xmkn & tdo. aku xnk dia sakit. so biarlah dia anggp aku sihat kt cnie. bkn nk belakangkn dia tp aku xnk dia sedey & risau tgk aku sakit cm dulu.. skg die dh hepy bila aku dh sihat. so kalo die taw aku sakit lg mesti die akan ssh hati lg. aku xnk sshkn mak aku.
 
Ya Allah Kau berilah kesembuhan padaku. Hanya rahmatMu Ya Allah dpt menyebuhkn aku..

No comments:

Post a Comment