Monday, October 29, 2012

KENAPA AKU????????

Assalamualaikum..


Perlukah aku bertanya KENAPA AKU?? Layakkah aku bertanya KENAPA AKU???
Semestinya TIDAK perlu & TIDAK layak untuk aku bertny kepada Yang Maha Kuasa kerana siapa aku untuk melawan takdir yg ditentukan olehNya. Sesungguhnya apa yg diatur oleh Nya adalah yg terbaik & penuh dgn hikmah. Sepahit mana ujian yg diberi olehNya aku harus tabah & redha.

Tapi persoalan itu amat perlu ditanya kepada mereka yg seringkali menjadi kn aku sbg mangsa. Ya KENAPA AKU?? apakah dosa aku pada mereka?? Kesalahan apakah yg telah aku lakukan kepada mereka sehingga mereka saggup buat aku begini?. Salahkan aku mndpt kebahagian?. bukankah setiap manusia diciptakan & diberikan kebahagaian masing2???knapa harus mggu kebahagaian hidup aku & membuat aku menderita. ????

Persoalan tanpa jawapan??????


No comments:

Post a Comment