Tuesday, September 25, 2012

HIDUP BARU..

ASSALAMUALAIKUMM..


Erm nmpknyer ak dh mcm istiqamah dlm mgupdate blog nie.. yelah smlm update rini pn update. kalo x skali update kena tggu myb bln dpn xpn thn dpn br nmpk aku tulis kt cnie.. cewahhhhhhhhhhhh ayat nk poyo je kn slalu...istiqamah la sgt kn? ntah2 smpi rini je kot rajinnyer & esk kembali kpd tajuk asal iaitu MALAS.. kehkeh...

erm ok la xnkla merapu pjg2.. penat nk taip byk2..huhu.. Berbalik kpd tajuk entry di atas meh aku nk citer.. ok sbnrnyer bkn la hidup br ape pn juz nk ckp setelah sekian lm akhirnyer aku bhijrah jgkk.. bhijrah nun jauh ke kl nie. yelah b4 nie dh lm aku plan nk blah dr N6 tu tp xblah2 pn. smpi kn membe2 aku ckp aku nie sembang je deras tp habuk pn xde. asal ad mslh jer mulala ayat aku nk blah tu kuar. tp bila prob tu dh settle back to normal xjd blah.. best plak dok kt N6 tu.. hehehe.. best mmg best.. xdinafikan. syg sgt nk tglkn N6. tp bila pk2 kn terlalu byk prob yg wujud kt sana so aku terpaksa membuat keputusan nie demi kebaikan aku, kluarga & mereka2 yg xsuke aku... hehehehhehe.

so skg dh lbh kurang 3 bln aku bhijrah ke kl nie.. so far kehidupan aku kt cnie alhamdulillah ok.. membe2 kt cnie pn syok.. myb terlalu br aku nk menilai tp bg aku kt perlu brsgka baik.. kehkeh.. apepn aku tetap perlu bhati2 gak sbb takut pisang berbuah 2 kali..huhu..

kt cnie aku perlu bdikari. ak dh xleh manja2 lg sbb aku jauh dr family yg slm nie tempt aku bergantung. tp bila kt cnie smua bnd aku kena wat sndr. aku akui mmg sgt ssh tp sokongan kwn2 aku rs aku mampu lakukan.. apa pn aku kena cuba idup bdikari.. semoga ak bjaya. yeaayyyyyyyyyyyyyy..



p/s: kpd mereka2 yg xsuke aku dulu ak nk gtaw skg aku dh xd kt sana k.. so jgn ggu idup aku lg.. beralah bkn beerti aku kalah tp nk bg peluang kt korg tuk berubah & bertaubat... huhu..

No comments:

Post a Comment