Saturday, January 9, 2010

Nuvatea

nuvatea ku yg xbrkesan..

NUVATEA nie teh pelangsing badan..kire buang lemk2 kt bdn la.yg nk critenyer teh nie xbrkesan pn kt aku...nk tau nape sbb bdn aku nie mn ade lemak...dh sah2 lar bdn aku nie berat pn xcukup..xsmpi 40 kg pn....haha...yg bestnyer aku bli teh nie sbb trpengaruh ngn iklan kt tv n mjlh...

aku pn bli la teh nie... hrga die dlm rm18+++.aku bli kt guardian...sekotak ade 7 uncang jer..kire tuk smggu la...aku pn minm la.ngn hrpn nk buang lmk...tp xde kesan ape2 pn...aku heran gak...tanyala kt membe aku...die siap gelak lg...die ckp cmne nk brksn kalo aku mmg xde lmk......btl jgk kate die...tp aku xnyesal pn bli...tp puas ati..dpt gak aku merasa...sdp gak...rase lemon..aku nie suke sgt trpengaruh ngn iklan...even aku tau bnde 2 mmg sgt xsesuai tuk aku...haha....

No comments:

Post a Comment