Saturday, January 16, 2010

anak sape la nie....

tgkla bkn mai smgt lg die mncomotkan muke die...alahai dina..

alkisahnya ade seorg bdk kecik nie yg sgt nakal...korang tau ape die dh wat...die tlh mengubankan rambut aku ngn bedak...abs rambut aku bruban...blom masanya lg aku nie bruban...tp bdk kecik nie punya pasal abs rambut aku...yg lg parah bedak mak aku abis sebotol dikejanyer...alahai...pas 2 die sndiri mencomotkan plak muka die ngn lipstik...abs dh cm badut aku tgk...xtau la mn die dpt lipstik 2...aku layan jela ape die wat ngn redhanyer agar die xmggu aku on9...haha...nie kalo xlyn die mulala die wat onar...keypad laptop aku pn die koreknyer smpi trcabut...sbb 2 aku kn lyn jer ape die nk wat...ala pasrah gitu..jnji atinyer sng..kalo x aku jgk yg jd mgsanyer...huhu...

No comments:

Post a Comment