Friday, March 1, 2013

Cerita Bosan

Assalamualaikum...

sekian lama mengasingkan diri dari dunia blogging kini ak kembali..yup dh lama aku tidak mencoretkan sesuatu di sini.. .byk cerita ingin dikogsi tp masa membantaskn segalanya.. ewahhh alasan yg bleh dipakai atau tidak??

kala aku menulis blog ini aku sedang bersendirian, keseorangan terasing dari dunia realiti.. oh sangat syahdu aku rasa.. di mgrib yg  hening bjurai airmata mengalir. ya betapa aku sedih & sunyi. Tapi itulah kehidupan. tak selalu nyer kita merasa gembira & bahagia.. ada ketika sepi & duka datang bertamu..
walau apa pn hidup mesti di teruskan. yer mesti diteruskan kerana masa tetap berputar tanpa menunggu sesiapa..

Di kala ini kekuatan sgt diperlukan.. kekuatan untuk melawan perasaan. kekuatan untk tabah mghadapi setiap dugaan..

nota kakiku : rindu mak rindu ayah :-( rindu sgt2.. mereka lah kekuatan aku untuk terus idup kt dunia nie.. mereka adalah segala2nya..di kala aku sendirian di kala aku kesunyian mereka pengubat segala duka..

No comments:

Post a Comment