Monday, December 31, 2012

2013

Assalamualaikum..

Welcome 2013.. hohoho..eemm syok plak kn dh thn br.. sbb umur makin brtambah.. wah ak dh 28 thn k.. mudanyer lg kn?? hahahahhahaha..( jom sepak muka aku laju-laju sbb dok wat syok kt cnie..)

ermm cpt btul kn ms berlalu. rs br jer update new year 2012.. skg dh 2013.. (mmgla kalo ko tu sthn skali br nk update blog kn..) sigh..

bckp psl azam thn br nie ak pn xtawla ad azam ke x ak nie.. bg aku hari2 sama je juz tarikh je tukar2. huhu.. ckp mcm org xd wawasan kn?? lantakla ad ak kisah ( pinjam ayat officemate ak).. wek :-p

apa2 pn hope di thn br 2013 nie idup ak akan dipermudahkan.. Amin.. Insyaallah.. myb d thn 2012 byk sgt cabaran yg ak perlu  tempuh tp byk jgk hikmah yg ak dpt. ALhamdulillah Ya Allah.. Syukur padaMu.. walau Kau beri aku beribu dugaan tp Kau hadiahkan aku juga beribu kenikmatan.Terima Kasih Ya Allah.. Semoga aku tidak kufur dgn nikmat yg Kau berikan.. InsyaAllah..

P/s : smlm sambut newyear kt Putrajaya. Tgk bunga api..(Jakun Seketika) hahahhahaha.. :-)))))))

No comments:

Post a Comment